انتصاب شورای سیاست گذاری جشنواره آرمان

1401/12/28

با حکم شهردار تهران؛ رئیس و اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره آرمان منصوب شدند


شهردار تهران ، محمد امین توکلی زاده را به عنوان رئیس و رضا سیفی را به عنوان دبیر جشنواره مردمی آرمان منصوب کرد.

بر اساس حکم علیرضا زاکانی شهردار تهران، محمد امین توکلی زاده به عنوان رئیس و رضا سیفی به عنوان دبیر جشنواره مردمی آرمان منصوب شدند. سیاست گذاری و برنامه ریزی برای اجرای جشنواره‌های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآنی در سطح مناطق، نواحی و محلات شهر تهران چشم انداز جشنواره مردمی آرمان است.

پیش از این مراسم افتتاحیه رسمی این جشنواره با حضور شهردار تهران در حسینیه جماران برگزار شد و از تندیس این جشنواره در حضور پدر و کادر شهید آرمان علی وردی رونمایی به عمل آمد.

در حکم شهردار تهران خطاب به اعضای سیاست گذاری این جشنواره آمده است:

«جشنواره ملی آرمان فعالیت خود را  با الهام گرفتن از نام آرمان علی وردی و به پاسداشت خون این شهید بزرگوار و تمامی شهیدانی که جان خود را نثار تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی نموده‌اند، از حسینیه جماران میعادگاه پیروان مکتب امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی آغاز نموده است و در ادامه مسیر تلاش خواهد کرد در تداوم و گسترش این مکتب ذیل رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی اثرگذار باشد.

در همین راستا حضرتعالی را که از صاحب نظران این عرصه می باشید به عضویت شورای سیاستگذاری جشنواره مردمی آرمان منصوب می نمایم.

رجاء واثق دارم با استعانت از توجهات حضرت ولیعصر(عج) و تلاشهای مجدّانه اعضای محترم شورای عالی سیاستگذاری«جشنواره مردمی آرمان» بتوانیم قدمی در جهت رضایت الهی و افزایش مشارکت شهروندان  به ویژه نوجوانان و جوانان در اداره شهر برداریم؛ از پروردگار یکتا حسن عاقبت و توفیق خدمت خالصانه را برای شما مسئلت می نمایم.»